ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΡΕΜΙΚ

 ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΡΕΜΙΚ 




Οι εκδόσεις BELL , κατάφεραν να κάνουν την κυρία Άγκα ΡΕΜΙΚ να μας εξομολογηθεί το αμάρτημα της. 


Το βιβλίο "ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΡΕΜΙΚ" , της συγγραφέα ΣΟΝΙΑ ΣΑΟΥΛΙΔΟΥ είναι ένα βιβλίο για αναγνώστες με γερά νεύρα. 

Κάθε παιδί, κάθε άνθρωπος για να μεγαλώσει πέρα από την τροφή και το νερό χρειάζεται και αγάπη. Η αγάπη είναι αυτή που θα τον κάνει τον άνθρωπο που είναι. Εάν του τη στερήσεις, τότε τα αποτελέσματα  πολύ πιθανόν να είναι οδυνηρά. Η μετέπειτα ζωή ενός ανθρώπου μπορεί άραγε να επηρεαστεί από τα τραγικά συμβάντα με τα οποία θα βρεθεί αντιμέτωπος; Τα τραύματα που θα του επιφέρουν, μπορεί ένα παιδί να τα διαχειριστεί; Ερωτήματα που θα μας απασχολήσουν σε αυτό το βιβλίο και θα μας δώσουν τροφή για σκέψη. 


Κάποια στιγμή στη ζωή μας , έτσι και στη ζωή της ηρωίδας του βιβλίου, οι σιωπές και τα μυστικά που έχουμε καλά θαμμένα, "πεθαίνουν" παύουν να ζουν στο σκοτάδι και αναζητούν φως, τότε είναι που εμφανίζονται μπροστά μας είτε σαν ξαφνικός θάνατος ή σαν πρόωρη γέννα που αναζητούν εξιλέωση. 



Η  Άγκα ΡΕΜΙΚ,  έχει πολλά μυστικά που τη βασανίζουν,  έχουν γίνει σκιά της και την κατατρώνε σιγά σιγά και αθόρυβα. Όμως ήρθε η ώρα να "θυμηθεί" , να δει την αλήθεια κατάματα και να νιώσει τη ζέση και το φως του καθαρού ουρανού.

Ένα έγκλημα είναι η αφορμή να ξεκινήσει ένας αστυνομικός μαραθώνιος αναζήτησης του δολοφόνου. Ο κόσμος με την αφέλεια που τον διακατέχει έχει βγάλει το πόρισμα του και είναι έτοιμος να ρίξει στην πυρά τον θύτη. Τα στοιχεία όμως οδηγούν σε διαφορετικά μονοπάτια, πιο σκοτεινά, πιο δεδαλώδη και μυστήρια.  Ο αναγνώστης θα πρέπει να βαδίσει σε αυτό το λαβύρινθο και να βρει τον ένα και μοναδικό δρόμο που οδηγεί στην αλήθεια. 


Η ικανότητα της συγγραφέα στο στήσιμο των σκηνών είναι αριστοτεχνική. Δημιουργεί στον αναγνώστη εικόνες και τον μεταφέρει νοερά δίπλα στην κυρία Ρέμικ. 


Ένα μυθιστόρημα γεμάτο ανατροπές από την πρώτη σελίδα του έως την τελευταία. Το αξιέπαινο είναι ότι από τη μέση του βιβλίου και μετά η συγγραφέας πατάει γκάζι και δεν αφήνει τον αναγνώστη να βαλτώσει στις σελίδες του βιβλίου. Έτσι και συ δεν θα μπορείς να αφήσεις το βιβλίο από τα χέρια σου ακόμα και αν έχει πάει 3 τα ξημερώματα! 

Άραγε ποια είναι η Άγκα Ρέμικ; Πόσες ζωές μπορεί να καταστρέψει ένας έρωτας; Ποιο είναι το χειρότερο παιχνίδι που μπορεί να παίξει με το μυαλό σου ; και τελικά ΠΟΙΑΣ ΡΕΜΙΚ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ;

Όλες οι απαντήσεις βρίσκονται στο πιο έξυπνο, σκοτεινό, ανατρεπτικό ψυχολογικό θρίλερ του καλοκαιριού!


ΣΤΑ ✅


➕  Ανατροπές είναι δομημένες με άριστη μαεστρία και είμαι σίγουρος θα πιάσουν εξαπινης τον αναγνώστη.

➕ Ένα βιβλίο που με την πλοκή του, ανταμείβει τον αναγνώστη.

➕ Στο βιβλίο εκτυλίσσονται δύο βασικές ιστορίες σε διαφορετικούς χρόνους οι οποίες όταν  ενώνονται, δημιουργούν δυνατές συγκινήσεις.

➕ Δημιουργεί ανάμικτα συναισθήματα στον αναγνώστη... τρόμο, θυμό αλλά και συγκίνηση.


ΣΤΑ ❌


➖ Πρώτη μου επαφή με την πένα της κυρίας ΣΑΟΥΛΙΔΟΥ και είμαι αρκετά εντυπωσιασμένος και αδυνατώ να βάλω έστω ένα ΜΕΙΟΝ .




➡️STORY⬅️


Ποιο είναι το χειρότερο παιχνίδι που μπορεί να παίξει το μυαλό σου;


Το μόνο που θυμάμαι είναι θολές εικόνες, ανθρώπους σαν σκιές να περιφέρονται βιαστικά γύρω μου ψάχνοντας τη θέση τους στο χωροχρόνο, και ήχους να μπερδεύονται ανάμεσά μας, να μας τυλίγουν, μέχρις ότου ένα πελώριο κόκκινο, σαν κύμα που γιγαντώνεται, ορμάει επάνω μας και μας σκεπάζει. Σιγή για λίγο, κι έπειτα ο ήχος έρχεται υπόκωφος.

1-8-7, επαναλαμβάνω, 1-8-7, καλώ ενισχύσεις.

Νεκρό παιδί στο Καθολικό Δημοτικό Σχολείο Η Ιωάννα της Λωρραίνης.

Στο σημείο η ύποπτη. Η διευθύντρια Άγκα Ρέμικ.

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΑΓΚΑ ΡΕΜΙΚ. Το παιδί της τραγωδίας του Σαν Αντόνιο του Τέξας τα Χριστούγεννα του 1989. Ο πατριός μου πυροβόλησε τη μητέρα μου κι έπειτα έδωσε τέλος στη ζωή του. Η μικρή μας Μάργκο από την τρομάρα της το έσκασε και δεν είναι πλέον παρά ένας φάκελος που έκλεισε, ενός παιδιού που δε βρέθηκε ποτέ.

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΑΓΚΑ ΡΕΜΙΚ. Η κατάρα πίσω από κάθε τραγωδία.

Η γυναίκα που απελπισμένα προσπαθεί να σας μοιάσει. Έχω μια όμορφη γάτα, τη Ζόι, και μια έξυπνη κούκλα, τη Ζακλίν.


Έχω μια γειτόνισσα που πουλάει τη ζωή μου στον Τύπο. Έχω ένα βασανιστικό ερώτημα που με στοιχειώνει.

Ποια είμαι; Τι είμαι;


Απεγνωσμένα, πλέον, σας ζητάω να με βοηθήσετε να το ανακαλύψω.




🛒  ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ    :  TAKE ME !!!


🚩  INFO


🔴  ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ          : Ψυχολογικό θρίλερ 

🔴  ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ        :  ΣΟΝΙΑ ΣΑΟΥΛΙΔΟΥ

🔴  ΗΜΕΡ.ΕΚΔΟΣΗΣ   :  06 / 2021

🔴  ΕΚΔΟΤ.ΟΙΚΟΣ       :  Εκδοσεις BELL



ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ     : 


📬  INSTAGRAM   :  @book_reviews_gr

📬  FACEBOOK     :   Book Reviews

📬  TWITTER         :  Book Reviews

Σχόλια