ΤΙ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΠ' ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ;

 ΤΙ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΠ' ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ ;


Το βιβλίο "ΤΙ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΠ'  ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ" του συγγραφέα Πυθαγόρα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ , που κυκλοφορεί από τις Πρότυπες εκδόσεις ΠΗΓΗ , με κέρδισε στην κυριολεξία.



Ένα βιβλίο έκπληξη για τα ελληνικά δεδομένα,  ένα βιβλίο πρωτοποριακό και τόσο ευχάριστα διαφορετικό από όσα βιβλία κυκλοφορούν στη χώρα μας.  Αυτό το βιβλίο άνοιξε και φώτισε το δρόμο της ελληνικής queer λογοτεχνίας και ευελπιστώ να εμπνεύσει και να παρακινήσει και άλλους συγγραφείς να ασχοληθούν με το θέμα αυτό γιατί  μόνο έτσι θα σπάσουν τα λανθασμένα στερεότυπα και οι προκαταλήψεις που δυστυχώς μαστίζουν την κοινωνία μας. Μόνο τότε θα ζήσουμε όλοι ευτυχισμένοι, με αγάπη για τον συνάνθρωπο μας.


Πρόκειται για ένα βιβλίο, κατά τη γνώμη μου, σταθμό για τα ελληνικά δεδομένα. Ένα βιβλίο που επιβάλλεται να  το διαβάσουν όλα τα παιδιά αλλά κυρίως οι γονείς τους. 
350 σελίδες αρκούν για να τους κάνει να μετατοπίσουν τη σκέψη τους κάποιες μοίρες έτσι ώστε να δουν τα πράγματα από μια άλλη διαφορετική οπτική γωνία. 
350 σελίδες που σίγουρα θα μαλακώσουν την καρδιά σου και θα θυμίσουν στον αναγνώστη τι σημαίνει αγάπη. Αγάπη προς το παιδί,  αγάπη προς την οικογένειά,  αγάπη προς το σύντροφο, αγάπη προς το συνάνθρωπο ανεξαρτήτως φύλου. 

Το βιβλίο βρίθει κοινωνικών μηνυμάτων. Με δεξιοτεχνία και χωρίς πολλές περιστροφές  ο συγγραφέας τα προσφέρει στον αναγνώστη, βάζοντας τον να τα σκεφτεί, να αναλογιστεί και να αναθεωρήσει σκέψεις και ίσως παρελθοντικές αλλά και μελλοντικές του πράξεις. Ακανθώδη ζητήματα της οπισθοδρομικής κοινωνίας μας ξεγμνώνονται από το συγγραφέα και εάν είσαι πραγματικά άνθρωπος τότε και συ σαν αναγνώστης θα τα καταδικάσεις.

Ο ρατσισμός, και ο εκφοβισμός, δεν έχουν θέση στη ζωή μας και αυτό το βιβλίο το αποδεικνύει περίτρανα. Η ομοφυλοφιλία και η υιοθεσία απο ομόφυλα ζευγάρια είναι θέματα που η κοινωνία μας πρέπει να αγκαλιάσει και να αναδείξει, με τον τόσο όμορφο τρόπο που μας τα πάρουσιασε ο κύριος Ελευθεριάδης. 

Ποιος θα αποφασίσει και θα κρίνει ποιος θα αγαπήσει ποιον; ΚΑΝΕΝΑΣ...όλοι είμαστε άνθρωποι και έχουμε ίσα διακαιώματα στη ζωή και τον έρωτα. Μάθετε στα παιδιά σας αλλά και στον ίδιο τον εαυτό σας ότι ο εκφοβισμός και η μαγκιά δεν έχουν θέση στη ζωή μας. 


Δύο νέα παιδιά ο Αχιλλέας και ο Έντουαρντ, ερωτεύονται και η δύναμη της αγάπης τους είναι τόσο δυνατή που άγγιξε και τη δική μου καρδιά. Μια ιστορία αγάπης τόσο σύντομη αλλά τόσο δυνατή που δεν θα αφήσει ασυγκίνητο κανένα αναγνώστη. Το γεγονός ότι ο ένας από τους ήρωες είναι άτομο με ΕΙΔΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ δεν σημαίνει τίποτα για μένα αλλά όπως θα διαβάσετε ούτε και για τον Αχιλλέα. Δεν πρέπει να κρίνουμε ένα άτομο από το αν ακούει ή όχι.  Ποια η διαφορά; Μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση και στην αρχή δεν μπορούσα να πιστέψω ότι υπάρχουν άνθρωποι που ΤΟΛΜΟΥΝ να δείξουν με το δάχτυλο έναν άνθρωπο με ειδικές ικανότητες. Ίσως όμως να συμβαίνει και αυτό και χαίρομαι που δεν μου έχει τύχει να το δω.

Ο συγγραφέας με την πένα του δημιούργησε στο μυαλό μου κινηματογραφικές εικόνες που με στοίχειωσαν. Το σκηνικό στο σπίτι όπου ο πατέρας μαθαίνει το μυστικό του Αχιλλέα, με σόκαρε, με πάγωσε, δεν μπορούσα να το πιστέψω. Τα γράμματα και οι λέξεις μπροστά μου έγιναν εικόνες και εγώ θέλησα να μπω στη μέση να πιάσω το χέρι του πατέρα του και να φωνάξω ΣΤΑΜΑΤΑ. Δεν θα πω κάτι άλλο.... απλά σοκαρίστηκα,  όπως και στο σκηνικό στη θάλασσα που κάποιοι θέλησαν να πουλήσουν τσαμπουκά. Κάθε σελίδα του βιβλίου ήταν για μενα μια εικόνα. Δεν μπορώ να αναφερθώ σε όλες, όμως σας προκαλώ να διαβάσετε το βιβλίο αυτό.



Τέλος το μεταφυσικό στοιχείο αποτελεί μια ευχάριστη πινελιά 

➡️Μακάρι όλοι οι άνθρωποι να βρουν το δικό τους φύλακα άγγελο,  το δικό τους Έντουαρντ, που θα τους βγάλει από το σκοτάδι που μας επιβάλλει η κοινωνία. ➡️Μακάρι όλοι οι άνθρωποι να βρουν το δικό τους Αχιλλέα που θα τους διδάξει τι σημαίνει δύναμη ψυχής  αφοσίωση και αγάπη.

ΣΤΑ ✅️

➕️ Διάβασε αυτό το βιβλίο,  γιατί μόνο θετικά στοιχεία, έχει να σου προσφέρει.



➡️STORY ⬅️

«Δέχεσαι τη δεύτερη ευκαιρία;»

«Ποιος είναι; Πού είµαι; Δεν βλέπω τίποτα. Φοβάµαι. Ποιος µου µιλάει; Ποιοι µε φέρατε εδώ; Πού είµαι;»

«Δεν σε φέραµε εµείς. Νεκρός είσαι».

«Μα… µα, πώς;»

«Μην κάνεις ερωτήσεις που δεν µπορείς να αντέξεις τις απαντήσεις τους».

«Δεν µου είπατε, όµως. Γιατί εµένα; Τι το διαφορετικό έχω εγώ;»

«Πάντα δεν αισθανόσουν διαφορετικός;»

«Ναι, αισθανόµουν».

«Δέχεσαι τη δεύτερη ευκαιρία;»

«Ναι…»

«Ωραία, τότε. Τι θυµάσαι από τον θάνατό σου;»

Ήµουν είκοσι δύο χρόνων όταν πέθανα. Αυτή είναι η ζωή µου από τη στιγµή που µπήκα στον στρατό, εκείνο το καλοκαίρι. Από τότε που µου ανατέθηκε αυτή η περίεργη αποστολή. Ένας Έλληνας που ζούσε στο Λονδίνο, ο Έντουαρντ, παρουσιάστηκε για δύο εβδοµάδες στη µονάδα που ήµουν κι εγώ. Ήταν κωφός. Μόνο εγώ γνώριζα τη γλώσσα του, απ’ όλους τους στρατιώτες. Οπότε, έπρεπε να γίνω ο διερµηνέας του. Αυτή είναι η ιστορία µας. Μια ιστορία διαφορετική. Μια σχέση ιδιαίτερη, που δεν βασιζόταν, όµως, σε λόγια.

Πόσο δύσκολο είναι να είσαι ο εαυτός σου µέσα σ’ έναν τέτοιο κόσµο; Σ’ έναν κόσµο που σου επιβάλλει να αλλάξεις, πείθοντάς σε συνεχώς για τη διαφορετικότητά σου;

🛒 ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ    : TAKE ME !!!


🚩  INFO   


🔴  ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ       : Ελληνική Λογοτεχνία 

🔴ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ :   Πυθαγόρας ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ

🔴  ΕΚΔΟΤ.ΟΙΚΟΣ   :  Πρότυπες Εκδόσεις ΠΗΓΗ

🔴  ΗΜ.ΕΚΔΟΣΗΣ   :   10 / 2020



🚩  ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ     : 


📬  INSTAGRAM   :  @book_reviews_gr

📬  FACEBOOK     :   Book Reviews

📬  TWITTER         :  Book Reviews




Σχόλια