EMILY IN PARIS

 EMILY IN PARIS



Ένα βιβλίο που με εξέπληξε ευχάριστα και μου κράτησε ευχάριστη συντροφιά είναι το "EMILY IN PARIS" της συγγραφέα Catherine CALENGULA που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ , σε μετάφραση Έλλης ΣΥΛΟΓΙΔΟΥ.
Πρόκειται για ένα βιβλίο που είμαι σίγουρος πως θα το αγαπήσετε όλοι. Είναι το πρώτο μυθιστόρημα της τηλεοπτικής σειράς του Ντάρεν Σταρ. Πρωταγωνίστρια είναι η Έμιλι Κούπερ, στέλεχος μιας εταιρείας Μάρκετινγκ, η οποία βρέθηκε από το Σικάγο στο Παρίσι. Νέα χώρα, νέα πόλη, νέα δουλειά και η Αμερικάνα Έμιλι θα πρέπει να προσαρμοστεί στις  συνήθειες και τα στερεότυπα των Γάλλων.


Προσωπικά διαβάζοντας το βιβλίο ένιωσα έναν μεταδοτικό ενθουσιασμό, έναν ενθουσιασμό που πηγάζει μέσα από τις ιστορίες στις οποίες εμπλέκονται οι ήρωες του. Είναι ένα βιβλίο που σίγουρα θα σου φτιάξει τη διάθεση, θα σε κάνει να γελάσεις και το βασικότερο θα σε ταξιδέψει στις ομορφιές που κρύβει το Παρίσι. 

Τα μικρά κεφάλαια και ο γρήγορος ρυθμός της πλοκής θα κρατήσουν το ενδιαφέρον σου αμείωτο και σίγουρα θα σε κάνει να το διαβάσεις απνευστί. Η συγγραφέας είναι αρκετά περιεκτική. Ο λόγος της είναι μεστός και δεν πλατειάζει, και φυσικά χωρίς να χάνει τη βαθύτερη ουσία του θέματος αποδίδει στο εκατό της εκατό μια ολοκληρωμένη εικόνα της πλοκής στον αναγνώστη. Όλα κυλούν τόσο γρήγορα που η αγωνία σου για το τι θα γίνει στο επόμενο κεφάλαιο, δεν θα σε αφήνει να κλείσεις το βιβλίο!


Ο ρομαντισμός είναι διάχυτος στις σελίδες του βιβλίου. Ο έρωτας, η αγάπη ακόμα και το φλερτ θα αγγίξουν την καρδιά σου και θα ταξιδέψεις κι εσύ νοερά στα παριζιάνικα σοκάκια  με το αμόρε σου για να γευτείτε το πιο ωραίο κρουασάν.

Εάν θες ένα έξυπνο, αισιόδοξο και ενθουσιώδες βιβλίο, τότε το EMILY IN PARIS θα καλύψει όλες τις προσδοκίες σου ! 

Και αφού διαβάσετε το βιβλίο δείτε και την τηλεοπτική σειρά στο #Netflix !


➡️STORY⬅️

Είμαι μέσα σε ένα ταξί κι η καρδιά μου χτυπά τόσο δυνατά, που κοντεύει να σπάσει. Εγώ, η Έμιλι Κούπερ, βρίσκομαι στο Παρίσι! Ο άνθρωπος έχει ανάγκη τα όνειρα στη ζω ή του και το δικό μου ήταν να ταξιδέψω εδώ.

Ωστόσο, αυτό ακριβώς είναι το θέμα, όταν ονειρευόμαστε κάτι με τόση θέρμη, είναι αδύνατο να σταματήσουμε. Οι δρόμοι του Παρισιού ξεδιπλώνονται μπροστά στα μάτια μου, με τα διάφορα μνημεία τους, το ένα εντυπωσιακότερο από το άλλο. Κι εγώ χαμογελάω, χαμογελάω!

Ταυτόχρονα, όμως, ένα κομμάτι του εαυτού μου φοβάται. Φοβάται πως δε θα βρω τη θέση μου εδώ. Φοβάται πως η πραγματικότητα δε θα συμβαδίσει με το όνειρό μου...

🛒 ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ    : TAKE ME !!!


🚩  INFO 


ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ      : Μεταφρασμένη Λογοτεχνία 

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ    : Catherine CALENGULA 

ΕΚΔΟΤ.ΟΙΚΟΣ   : ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΗΜ.ΕΚΔΟΣΗΣ   : 22 / 09 / 2022

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ      : ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ  Σταύρος 



ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ     :  


📬  INSTAGRAM   :  @book_reviews_gr

📬  FACEBOOK     :   Book Reviews

📬  TWITTER         :  Book Reviews


#κριτικηβιβλιου #κριτικη_βιβλιου 
#bookbloggers #bookstagrammers #bookstagramm #bookphotography #bookaddict #booklife #bookphoto #greekbooklovers  #PUBLICISTASGREECE  #BookReviewsGr #book_reviews_gr #BookEat #Bookiss #βιβλιο #psichogiosbooks #diavazopantou #EmilyInParis 




Σχόλια