ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΥΓΕΡΗ BooKs

 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΥΓΕΡΗ BooKs




Οι Εκδόσεις ΑΥΓΕΡΗ ήρθαν για να ξεχωρίσουν στο χώρο των εκδόσεων και μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα καταφεραν όχι απλά να ξεχωρίσουν αλλά να λάμψουν. Άφησαν ανεξίτηλο το αποτύπωμα τους στα ράφια των βιβλιοπωλείων, στις βιβλιοθήκες μας και φυσικά κατέλαβαν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας. Και όλα αυτά τα κατάφεραν με τα συγκλονιστικά βιβλία που εκδόθηκαν απο το νέο αυτό εκδοτικό οίκο. Κάθε βιβλίο τους είναι ένας ζωντανός οργανισμός που ακολουθεί την εποχή του, έχουν σώμα, ψυχή και μια απόλυτα σταθερή αξία! Δέσμευσή τους είναι να συνεχίσουν να εργάζονται με τον ίδιο ενθουσιασμό για να προσφέρουν στο αναγνωστικό τους κοινό ποιοτικά βιβλία.

Τα βιβλία που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις ΑΥΓΕΡΗ είναι:

➡️ ΔΥΟ ΚΟΣΜΟΙ της  Ηώ ΑΥΓΕΡΗ
➡️ 3ΝΟΧΟΙ της Ηω ΑΥΓΕΡΗ 
➡️ ΑΛΦΑ του Φίλιππου ΔΑΝΕΖΗ
➡️ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ της Ηω ΑΥΓΕΡΗ 
➡️ ΔΑΙΜΟΝΑΣ της Ηω ΑΥΓΕΡΗ 
➡️ ΑΠΟ ΕΡΩΤΑ - Συλλογικό έργο

Οι bookstagrammers
διάβασαν τα βιβλία που έχουν εκδοθεί από τις εκδόσεις ΑΥΓΕΡΗ και ανέλυσαν ο καθένας με το δικό του προσωπικό στυλ το κάθε βιβλίο. Τις κριτικές τους θα τις βρείτε στο blog .... και στα προφίλ τους στο Instagram. 
Ήρθε η ώρα τώρα θα περάσουμε από το κόσκινο τη Δέσποινα και το Νίκο κάνοντας τους κάποιες γενικές ερωτήσεις για τη συνολική εμπειρία που εισέπραξαν από τα βιβλία των εκδόσεων ΑΥΓΕΡΗ.
🔷️Ποιο βιβλίο ξεχωρίσατε και γιατί;

Νίκος :

Σταύρο δεν μπορώ να σου πω ένα βιβλίο γιατί όλα τα είναι μέσα στην καρδιά μου. Αλλά δύο από αυτά έχουν μια ξεχωριστή θέση. Το ένα είναι ο Ιανός της Νατάσας Γκοτζικιδου και το δεύτερο είναι το Έτσι ήταν της Ηω ΑΥΓΕΡΗ ένα βιβλίο που το έπιασα και το άφησα μόλις διάβασα τις τελευταίες σελίδες του. 

Δέσποινα:

Όσοι με ακολουθούν γνωρίζουν ότι απεχθάνομαι το γλείψιμο.Οποτε δεν θα απαντήσω διπλωματικά.Τα περισσότερα για εμένα είναι 5αρια.Αλλαααααα ο Φίλιππος έγραψε τον τιτανοτεραστιο Ρήγα Καλιγα..(ειμαι κ του ελαφρολαϊκόυ παιδιά)😂.Πώς θα μπορούσε να μην έχει πρώτη θέση στην καρδιά μου;
🔷️Ποιος ήρωας θα σας μείνει αξέχαστος;

Δέσποινα:

Εδώ λοιπόν ίσως κάνω της ανατροπή.Ολοι θα περιμένατε τον Ρήγα μου(ναι κορίτσια δικός μου είναι)Αλλά θα σας πω ένα όνομα:Μιχαήλ Θεοδωρόπουλος-Δυο κόσμοι.Εκεινη η σκηνή που την είδε απέναντι του στο μπαρ....αχ Παναγίτσα μου έξαλλος.Ηταν κ τρυφερό όμως το αγόρι μου...(ναι κορίτσια κ αυτός δικός μου είναι).

Νίκος:

Ένας θα μείνει για πάντα στο μυαλό μου, ο Ντιμον (Ρανταλ) από το βιβλίο ο δαίμονας. 
🔷️Τι γνώμη έχετε για τις εκδόσεις Αυγέρη;

Νίκος:

Η Ηώ και η Νατάσα είναι δυο υπέροχες συγγραφείς. Τόσο οι ιστορίες τους όσο και η επικοινωνία που έχουμε μεταξύ μας είναι άψογη. Περιμένω να δω τι αλλά διαμιαντια θα εκδώσουν.

Δέσποινα:

Τα κορίτσια μου... 
Ευγενεία,ήθος, χιούμορ,μεγάλες καρδιές, φιλότιμο, εργατικότητα,άκρως δημιουργικές.Τα εξώφυλλα από άλλο πλανήτη,οι τιμές προσιτές για όλους.Αλλα πάνω απ' όλα ένας εκδοτικος που σε κοιτάει στα μάτια κ όχι στην τσέπη.Go go girls....Τα καλύτερα εύχομαι στις καλύτερες.
🔷️Χαρακτηρίστε το κάθε βιβλίο με μια λέξη.

Δέσποινα :

ΆΛΦΑ: Αναστατώνομαι
ΔΥΟ ΚΟΣΜΟΙ: Παθος
ΙΑΝΟΣ: Πανέξυπνο 
3ΝΟΧΟΙ: Μυστήριο 
ΈΤΣΙ ΗΤΑΝ: Λύτρωση 

Νίκος:
 
ΆΛΦΑ: Έρωτας 
ΔΥΟ ΚΟΣΜΟΙ: Κτητικός
ΙΑΝΟΣ: Mind-blowing
ΈΤΣΙ ΗΤΑΝ: Ανεξάρτητη
3ΝΟΧΟΙ: Μυστικά
ΔΑΙΜΟΝΑΣ: Πάθος 

🔷️Ξεχωριστε ένα απόσπασμα που σας έμεινε.

Νίκος : 
"Έτσι ήταν από πάντα." 

🔷️Δέσποινα:

Αχιλλέας:Γιατί κρυφά;
Ρήγας:Για αυτή την γαμημενη την αξιοπρέπεια τής.

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Σταυρό για όλα,ξέρει αυτός...
Νικόλα μου λοβ γιού...

🛒 ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ    :  

🔸️ ΙΑΝΟΣ 
🔸️ΑΛΦΑ


🚩  INFO   



🔴   ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ   :  





🚩  ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ     : 


📬  INSTAGRAM   :  @book_reviews_gr

📬  FACEBOOK     :   Book Reviews

📬  TWITTER         :  Book Reviews



#avgeribooks #HωAυγερη #Δυοκοσμοι #bookbloggers #bookstagrammers #bookstagramm #bookaddict #booklife #bookphoto #greekbooklovers #PUBLICISTASGREECE #BookReviewsGr #book_reviews_gr #BookEat #Bookiss



Σχόλια