Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΑΓΚΟΝ

 Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΑΓΚΟΝ 



Σε συνεργασία με τη Θεανώ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗ και το Νίκο ΧΑΛΔΟΓΕΡΙΔΗ κάναμε ένα αφιέρωμα στο μαγικό κόσμο του ΕΡΑΓΚΟΝ του συγγραφέα Christopher PAOLINI. Με αφορμή την κυκλοφορία του 5ου βιβλίου της σειράς με τίτλο ΜΕΡΤΑΓΚ, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ . Ο Νίκος με τη Θεανώ που έχουν διαβάσει τα βιβλία μας τα παρουσίασαν με ένα μοναδικό τρόπο!

Τους ευχαριστώ πάρα πολύ για την άψογη αυτή συνεργασία που είχαμε και με τη σειρά μας ευχαριστούμε τον Γιώργο ΠΑΤΜΙΟ από τις εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ! 

Η σειρά αποτελείται από πέντε βιβλία 

Θα ήθελα να κάνω με τη σειρά μου κάποιες ερωτήσεις στη Θεανώ και το Νίκο για τα βιβλία και θα σας παροτρύνω να τους ακολουθήσετε στα προφίλ τους εδώ στο ινσταγκραμ γιατί είναι δύο αξιόλογοι bookstagrammer αλλά πάνω απ' όλα δύο καλοσυνάτα και ευγενικά παιδιά! 

1️⃣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗ ΣΕΙΡΑ "Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΑΓΚΟΝ";

➡️ΘΕΑΝΩ : Αν θες να ζήσεις ένα άκρως συναρπαστικό ταξίδι παρέα με τον Έραγκον και τη Σαφίρα, σε έναν κόσμο που υπάρχει μαγεία, τότε μην χάνεις χρόνο ξεκίνα με το πρώτο βιβλίο της σειράς και θα κολλήσεις. Το ταξίδι αυτό όμως πέρα από συναρπαστικό είναι και επικίνδυνο, όμως δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα όσο είσαι με τη σωστή πλευρά. Εξάλλου, το να πετάς πάνω από τα σύννεφα με έναν δράκο και να δαμάζεις τη μαγεία είναι απίστευτο!

➡️ΝΙΚΟΣ : Δεν υπάρχει γιατί σε αυτή την σειρά, οπως πολλοί από εμάς περιμέναμε το γράμμα από το Χογκουαρτς, έτσι και σε αυτη την σειρά περιμέναμε να αγγίξουμε μια πέτρα, μήπως είναι αυγό δράκου και γίνουμε και εμείς δρακοκαβαληρηδες. Είτε λατρεύεις την φαντασία είτε όχι, αυτά τα βιβλία θα σε καθήλωσαν με την ιστορία που έχει φτιάξει ο συγγραφέας αλλα και με τις κινηματογραφικές περιγραφές του.

2️⃣ ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΝΗΚΕ Η ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ;

➡️ΝΙΚΟΣ : Η αλήθεια είναι ότι πρώτα είχα δει την ταινία και μετά διάβασα αυτά τα μαγικά βιβλία. Ο κόσμος αυτός είναι φανταστικός και εμπεριέχει μέσα τα πάντα. Άνθρωποι, δράκοι, ξωτικά, νάνοι αλλά και άλλα πλάσματα που ζούνε στην Αλαγαισία θα ξετρελαίνουν τους πάντες. Μέσα από τα βιβλία, γνωρίζουμε όλες τις φυλές που υπάρχουν, γνωρίζουμε κάποια μέρη από την ιστορία τους αλλά και την δύναμη που κρύβουν, ο καθένας ξεχωριστά. Η περιγραφή των δράκων είναι υπέροχη, λεπτομερής και η σύνδεση που έχουν με το δρακοκαβαληρη τους, δεν μπορεί να την ξεπεράσει κάνεις. Υπάρχει μαγεία, τόσο από τα ξωτικά αλλά τόσο και από τους δρακοκαβαλάρηδες που δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο καλή δουλειά έχει κάνει ο συγγραφέας και μας την εξηγεί πάρα πολύ ωραία. Η μαγεία γίνεται με την χρήση της αρχαίας γλώσσας που πρέπει να την ξέρεις για να την χρησιμοποιήσεις.

➡️ΘΕΑΝΩ : Η κοσμογονία είναι απίστευτη. Αρχικά, ο Παολίνι έχει χτίσει έναν κόσμο πανέμορφο, ο οποίος έχει χωριστεί σε ”στρατόπεδα“ και η ειρηνη δεν υπάρχει. Ο κόσμος της Αλαγαισίας φιλοξενεί τις πόλεις που κατοικούν οι άνθρωποι, τις υπόγειες περίτεχνες κατοικίες των νάνων που σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό, το μαγευτικό και πανέμορφο Ντου Γουελντενβάρντεν των ξωτικών, το οποίο παραμένει το αγαπημένο μου, καθώς και το κάστρο του τυράννου Γκαλμπαντόριξ. Όσον αφορά τα πλάσματα που ζουν εκεί, υπάρχει μεγάλη ποικιλία όπως δράκοι, ξωτικά, ούργκαλ, νάνοι, ράζακ, μάγοι και πολλά ακόμη που θα ανακαλύψετε στην πορεία.

3️⃣ ΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ;

➡️ΘΕΑΝΩ : Προσωπικά λατρεύω τους ήρωες των βιβλίων. Είναι όλοι τους καλογραμμένοι και μπορείς εύκολα να δεθείς μαζί τους και να ταυτιστείς. Είναι νέοι οι πρωταγωνιστές και η εξέλιξή τους σε κάθε βιβλίο είναι φανερή και αυτό μου αρέσει στα βιβλία, όταν δηλαδή ο πρωταγωνιστής δεν είναι άτρωτος. Κάτι ακόμα που λατρεύω σε αυτά τα βιβλία είναι το δέσιμο δράκου- δρακοκαβαλάρη. Είναι τόσο δυνατό και αληθινό! Μου άρεσε όπως εξελίχθηκε η πλοκή από το 1ο μέχρι και το 4ο βιβλίο, τα μυστικά που αποκαλύπτονται, η δράση και η ελπίδα που δίνει στο τέλος.

➡️ΝΙΚΟΣ : Θέλει και ερώτημα, μου άρεσαν τα πάντα. Η ιστορία που είναι πολύ πρωτότυπη. Οι πρωταγωνιστές είναι εξαιρετικοί, εκτός από κάποιους που δεν χώνεψα. Πιστεύω αυτό που μου άρεσε πιο πολύ είναι ο χρόνος που πέρασε στο βασιλειο των ξωτικών.


4️⃣ ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΜΙΑ ΣΚΗΝΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΠΟΤΕ. 

➡️ΝΙΚΟΣ : Μια είναι η σκηνή που ακόμα την σκέφτομαι. Ο συγγραφέας την είχε γράψει τόσο μαγικά και περιγραφικά που ένιωθα σαν να ήμουν και εγώ μέρος της ιστορίας. Στο βασιλειο των ξωτικών, γινόταν μία γιορτή στη οποία συμμετείχε και ο Έραγκον. Σε αυτη γιορτή έγινε κάτι καταπληκτικό στον πρωταγωνιστή που τον άλλαξε. Δεν μπορώ να σας πω όμως γιατί είναι σπόιλερ. Αλλά όποιος το έχει διαβάσει ή αυτός που θα πάει να το διαβάσει, θα διαβάσει την σκηνή και θα καταλάβει πια λέω. Βρίσκεται στο δεύτερο βιβλίο ♥️

➡️ ΘΕΑΝΩ : Σίγουρα η πρώτη σκηνή που μου έρχεται στο μυαλό είναι όταν κάπου στο πεδίο μάχης αποκαλύπτεται η σχέση του Έραγκον με κάποια άτομα. Είχα ανατριχιάσει όταν το διάβαζα και η σκηνή είναι αρκετά φορτισμένη. Προφανώς όμως και η τελική μάχη θα μου μείνει αξέχαστη γιατί η πένα του Παολίνι σε σκηνές μάχης είναι ξεχωριστή.


5️⃣ΠΟΙΟ ΗΡΩΑ ΑΓΑΠΗΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ;

➡️ΝΙΚΟΣ : Αγαπημένοι πρωταγωνιστές ever νομίζω θα είναι ο Έραγκον και η Σαφίρα. Θα μου πείτε, οτι είναι πολύ εύκολη απάντηση, αλλά θα σας πω γιατί. Τα βιβλία τα διάβασα back to back, μέρα και βιβλίο. Όταν χάνεσαι μαζί με τους ήρωες σε 4000 σελίδες περίπου, τότε δένεσαι με τους πρωταγωνιστές. Μπορεί σε κάποιο σημείο να με νευρίασε και αυτός αλλά το ταξίδι του, οι μάχες που έδωσε και η αγάπη του προς την οικογένεια του είναι φανερή σε όλο το βιβλίο. Η Σαφίρα δέθηκε πάρα πολύ με τον Έραγκον, τον προστάτευε και του έδινε δύναμη να συνεχίσει τον αγώνα εναντίον στον κακό αυτοκράτορα Γκαλμπατορίξ.

Ένας χαρακτήρας που δεν μου άρεσε, γιατί δεν την χώνεψα 🤣, είναι η Νάσουαντα. Αρχηγός των επαναστατών αλλά προσωπικά δεν μου άρεσε. Τώρα θα μου πείτε γιατί και θα σας πω διαβάστε το.

➡️ ΘΕΑΝΩ: Εντάξει, αν πω ότι δεν αγάπησα τον Έραγκον θα είναι ψέματα. Παρόλα αυτά ο Μέρταγκ είναι από τους αγαπημένους μου και ήθελα να δω την ιστορία του, οποτε όταν έμαθα για το 5ο βιβλίο ξετρελάθηκα! Σίγουρα δεν συμπάθησα τον Γκαλμπαντόριξ, τα ουργκαλ πλην εξαιρέσεων και τον Ντέρζα. Πολύ ενδιαφέρον χαρακτήρες η Άντζελα με τον Σόλεμπουμ, θα ήθελα να μάθω περισσότερα, όπως θα ήθελα να δω την πορεία της Άρυα μετά την πτώση του Αυτοκράτορα.

6️⃣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ BOOKSTAGRAMM, ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΞΣΑΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ;


➡️ΝΙΚΟΣ : Είμαι ο Νίκος, αναγνώστης και εν δυνάμει συγγραφέας.(ΩΠΑ ΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ) .
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, με προσέλκουσε ο κόσμος της φαντασίας και ξεκίνησα τις αναγνωστικές μου περιπέτειες μέσα σε αυτά τα βιβλία.

Το bookstagram το ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα. Έβλεπα πολλούς να ανεβάζουν και να παρουσιάζουν βιβλία και έτσι ξεκίνησα δειλά δειλά και εγώ. Στο προφίλ μου θα δείτε διαφορές παρουσιάσεις κυρίως από βιβλια φαντασίας και ρομαντικά. Επίσης διαβάζω κοινωνικά, ιστορικά και feel good μυθιστορήματα και λέω την άποψη μου.

Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω και εσενα Σταύρο, για την ευκαιρία που μας έδωσες, εμένα και την Θεανώ, να παρουσιάσουμε αυτά τα υπερτέλεια βιβλία φαντασίας, να τα μάθει και ο κόσμος και να ταξιδέψει σε αυτές τις σελίδες όπως έκανα και εγώ.

Δεν έχει πολύ καιρό που ανακάλυψα το bookstagram και ξεκίνησα την σελίδα μου εκεί. Ξεκίνησα να διαβάζω άπειρα βιβλία, να βλέπω κριτικές άλλων κυρίως στο YouTube και μετά χάθηκα και εγώ σε στην την τεράστια κοινότητα. Διαβάζω όλα τα είδη βιβλίων που υπάρχουν εκτός κάποιων εξαιρέσεων, που απλώς δεν έτυχε να διαβάσω ακόμα.

Αγαπημένα μου προφίλ που με ενέπνευσαν να κάνω παρουσιάσεις είναι η φίλη μου πλέον @write_book_reviews , η φίλη μου που με τροφοδοτουσε με βιβλία καθημερινά @maria.diamanti.mdog και η @eliz_white που έβλεπα τα υπέροχα βίντεο της στο YouTube.


➡️ΘΕΑΝΩ : Λοιπόν, ονομάζομαι Θεανώ Αλεξανδρή και είμαι 19. Από μικρή μου άρεσαν τα παραμύθια αλλά μεγαλώνοντας η λογοτεχνία μου φαινόταν βαρετή. Η πρώτη σειρά που διάβασα ήταν η Νάρνια, στο γυμνάσιο, και θυμάμαι ότι μου άρεσε γιατί λάτρευα τις ταινίες. Μέχρι που ανακάλυψα το Έραγκον. Πραγματικά είχα κόλλημα με την ταινία από παιδάκι και πάντα ήθελα να δω τη συνέχεια. Όποτε διάβασα τα βιβλία και παρότι ο όγκος τους σε απωθεί, εγώ τα έβλεπα και ήθελα να μπω στον κόσμο και να μάθω τι γίνεται. Η γραφή του Παολίνι με κέρδισε και με μάγεψε, οι δράκοι είναι τα αγαπημένα μου μυθικά πλάσματα και η σειρά αυτή με έκανε να αγαπήσω το διαβασμα και την φαντασία.Έτσι, μετά από μια κουβέντα με έναν bookstagrammer, τον Αύγουστο του ‘22 αποφάσισα να ανοίξω έναν λογαριασμό για να μοιράζομαι την αγάπη μου για τα βιβλία. Δεν ήξερα πως θα πάει, αλλά είδα ότι υπήρχε ενδιαφέρον και εμένα μου άρεσε. Μέσα από αυτόν τον λογαριασμό έχω γνωρίσει πολλά άτομα που έχουμε κοινά βιβλιοφιλικα γούστα και πολλούς αξιόλογους συγγραφείς.



#Ο_κοσμος_του_Εραγκον #ChristopherPaolini #patakisbooks #bookstagrammers #bookstagramm #bookphotography #bookaddict #booklife #bookphoto #greekbooklovers  #PUBLICISTASGREECE #BookReviewsGr #book_reviews_gr #BookEat #Bookiss #βιβλιο #διαβαζω 



Σχόλια